Thursday, August 30, 2012

55 tahun merdeka.

Selamat Menyambut Hari kemerdekaan yang ke-55 .

Esok 31Ogos , hari peringatan kemerdekaan negara kita yang tercinta.
Bila tengok Buletin Utama Tv3 tiap malam macam macam bencana dan peperangan.
Semenjak mom pandai tengok tv sampai la sekarang tidak habis habis dengan perang.
Mom bersyukur sebab kita di Malaysia dapat hidup dengan aman tiada perang .
Biarpun sekarang ni macam ada sikit sikit panas juga politik kan .. mom berdoa dan
harap pemimpin kita dapat selesaikan semua dengan baik .

Bila ingat pasal perang memang mom takut malah tidak sanggup mom mau memikir pun.
Bila tengok berita pasal mangsa mangsa perang tu , kembang bulu roma. Hei .. syukur la
negara kita aman kan. Biarpun berbilang bangsa tapi aman juga. Harap la berkekalankan.

google image

Proud to be Malaysian.


google image.


2 comments:

Gee said...

Nah.. wishing mom a Happy merdeka Day! Harap harap lah malaysia ni sentiasa aman damai, jangan ada perang2 kan.. hehe :)

Anne said...

iya Gee.. mom yang jauh dari kampung ni kan selalu juga tu terfikir kalau ada apa apa sini(perang) macam mana la ya nanti tidak dapat balik sabah berkumpul dengan keluarga. (- -)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails