Tuesday, January 31, 2012

Makanan seorang isteri.

1.Bila anak nampak tak sihat/kurus.

Eh! Tengok tu kurusnya anak ,lepas tu selalu sakit.memang isteri dia tak pandai jaga anak la.ntah apala dia buat dekat rumah. Kalau yang bekerja pulak akan ada tambahan kata kata seperti pentingkan duit saja sampai anak terabai.


2. Bila isteri gemuk.

Ishh..tengokla tu mesti tidur saja dekat rumah,lepas tu bantai makan.


3. Bila isteri slim/cantik.

Dah beranak pun masih teringin bergaya macam anak dara.sedarla diri tu ada suami dan anak.


4. Bila suami gemuk/serabai.

Tengok la suami dia gemuk jagala sikit makan minum dia tu.kurangkan lemak..


5. Bila anak masih tak pandai ABC pada usia 5 tahun atau masih pakai pampers pada usia 2 tahun.

Mak dia ni tak ajar ke?...


6. Bila tak ada duit.

Wife dia tu tak pandai urus duit. Boros.


Huh! Penat bila memikirkan semua tu kan. Tapi semua umpatan begitu macam dah jadi makanan untuk para isteri.ada sesiapa yang tak pernah melaluinya ke ?(^^)


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

aanie said...

memang terguris hati kan kalau diumpat camni....

HyatiMolly @ Tunung said...

Once it might hurt me but now no more! =P

Anne said...

aanie-memang terguris dan menguris bila dengar.tapi tu la mulut mana boleh ditutup.

Tunung- dui..iya ba nung,tapi ada juga kata kata tu kadang pura pura jak la tidak peduli padahal sakit ni dalam hati.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails