Monday, January 17, 2011

Ashraf Muslim rawat pesakit sampai 3 pagi ..

Ashraf Muslim pelakon drama bersiri Puaka Niyang Rapik.Korang mesti kenal dia ni kan. Khabarnya sekarang Ashraf dah jadi pengamal perubatan Islam. Macam dalam drama Niyang Rapik tu. Menurut sumber berita dalam ruangan Jurnal Kosmo semalam Ashraf kini bertugas di Pusat Perubatan Syifa' Al- Hidayah di Gombak Selangor yang memulakan rawatan selepas Isyak sehingga pukul 3 pagi.

" Ia satu Penghijrahan diri,semua orang kena lalui.proses itulah yang memjadikan saya lebih kuat dan lebih memikirkan apa yang salah dan betul.Sebelum ini memang saya ada duit , kerja , kereta , rumah dan kawan-kawan.Walaubagaimanapun hati saya terasa kosong " Demikian kata Ashraf.

Akhbar kosmo juga mengatakan kini Ashraf fokus dengan pilihannya ini biarpun terpaksa melupakan bidang lakonan untuk sementara waktu. Patutlah dah lama juga tak nampak dia ni berlakon drama baru. All the best la untuk dia ni.Keep up the good work. Eh! dah macam wartawan selebriti pulak dah. Kehkehkeh ..

Ps - Dah lama tak tengok wayang ..


1 comment:

Myra Jay said...

Ashraf punya pakej menarik.. Tak sangka dia boleh berubat.. Nnti ramai yg akan jumpa ngn dia pasnie..hheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails