Tuesday, December 14, 2010

Lovehuntersss 1st Lucky Draw.

GA oleh L.O.V.E Hunterss yang akan berakhir 15/12/2010.
Nak join klik pada banner kat atas tu k.
Mengenai hadiah (Rm20) tu .. emm apa-apa pun jadik la. Join GA ni kalau dapat menang pun hati dah kembang setaman .
Dapat hadiah daripada orang lain ni memang istimewa ,tak kira la nilai hadiah tu kan ..

Rakan untuk di tag. Cik Puan Gaban (dah lama tak dengar berita dari dia .. ???)



Ps - TQ pada puan penganjur GA.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails