Monday, August 9, 2010

nlittleshop opening giveaway progress..


Penyertaan giveaway nlittleshop nampaknya semakin bertambah.Syukurla..
Sebenarnya mula-mula tak ada pun nak tulis-tulis , ingat kan bolehla ingat semua dalam otak ni sebab penyertaan sikit kan.Manatau menjelang due date 15August ni makin bertambah pula penyertaan.Tu yang buat catatan dalam EXcel.Senang nak baca dan bandingkan slogan mana yang terbaik.Berulang kali dah baca slogan ni..hehe sume best-best tak tau pulak mana nak pilih.
Kepada yang belum menyertai jomla meriahkan giveaway nlittleshop ye. Klikbanner giveaway nlittleshop dekat sidebar sebelah kanan ok.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails